Bijnaaa… - Reisverslag uit Diepenheim, Nederland van Laura Peters - WaarBenJij.nu Bijnaaa… - Reisverslag uit Diepenheim, Nederland van Laura Peters - WaarBenJij.nu

Bijnaaa…

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

11 Januari 2015 | Nederland, Diepenheim

Nog 15 dagen en dan is het zover.. Alles is zo goed als geregeld. Verblijf, paspoort, inentingen, stageschool en noem maar op. Nog een paar laatste dingetjes halen en mijn koffer inpakken. 21 januari nog mijn laatste toets van de pabo maken.. En dan komt het toch echt steeds dichterbij. Ik kijk er erg naar uit, maar natuurlijk is het ook wel spannend hoe het daar allemaal lopen.

26 januari vertrekken we met in totaal 7 meiden richting Dubai. Daar moeten we overstappen op een ander vliegtuig richting Kaapstad. Dinsdag 27 januari zullen we dan om 11.40 landen in Kaapstad.

Ik ga drie dagen in de week stage lopen op Bergvliet Primary school. Daarnaast ga ik daar mijn afstudeeronderzoek doen. Samen met Anne zit ik daar in een verblijf. We wonen bij een mevrouw in huis die een deel van haar huis verhuurd/afstaat aan ons. Ik heb wat foto’s bijgevoegd, zodat jullie alvast een idee hebben waar ik terecht kom. Niet verkeerd hé hihi.

Ik zal jullie de komende maanden via deze site op de hoogte proberen te houden van wat ik allemaal beleef daar!

  • 16 Januari 2015 - 16:08

    Linde Klarenbeek:

    hoi juf laura ik kon niet wachten tot ik je iets kon sturen dus ik dacht ik stuur even een berichtje veel plezier in Afrika doei groetjes linde

  • 22 Januari 2015 - 19:23

    Mirjan:

    Hoi Laura, wij gaan je zeker volgen! Heel veel succes maar zeker ook heel veel plezier. Lieve groeten van ons

  • 22 Januari 2015 - 20:07

    Petra:

    Hoi Laura.
    Heel veel plezier in Zuid Afrika. Lekker genieten en succes met je afstudeeropdracht.
    Tot in mei weer.
    Liefs petra

  • 22 Januari 2015 - 22:07

    Inge:

    Hi Laura, heel veel succes en natuurlijk heel veel plezier. Ik ga je volgen....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Diepenheim

Laura

Actief sinds 11 Jan. 2015
Verslag gelezen: 418
Totaal aantal bezoekers 9679

Voorgaande reizen:

26 Januari 2015 - 17 Mei 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: